SPOTŘEBITELSKÝ LÍDR KVALITY 2013
SPOTŘEBITELSKÝ LÍDR KVALITY 2013 je polský celostátní propagační spotřebitelský program, realizovaný redakcí celoplošné přílohy deníku Gazeta Prawna s názvem Strefa Gospodarki (Ekonomická zóna). Cílem programu je vybrat na základě prováděných spotřebitelských průzkumů nejkvalitnější značky a produkty dostupné na polském trhu a následně je propagovat v tisku.
Laureáti programu mají právo ucházet se o získání časově a územně neomezené licence k užívání známky SPOTŘEBITELSKÝ LÍDR KVALITY 2013 pro veškeré propagační aktivity.
Používání známky SPOTŘEBITELSKÝ LÍDR KVALITY 2013 je skvělou investicí do dalšího dynamického rozvoje a rozpoznatelnosti značky nebo produktu. V principu má tato investice vést k posílení vnímání vysoké kvality produktu firmy, s čímž jde ruku v ruce také nárůst prodeje oceněného produktu označeného známkou SPOTŘEBITELSKÝ LÍDR KVALITY 2013, jelikož spotřebitel, který vidí produkt, vnímá také sdělení, které jasně vyplývá ze známky:
VYBERTE SI TO, CO JE NEJLEPŠÍ!